Saturday, January 2, 2010

Ya BIG DUMMY!



REALLY?! FOR REAL?! What made her do this?! I mean boo, what the HELL were you thinking?
I don't know ANY man that would ever think that this is SEXY...what the HELL are you gonna do when you get old, and I mean OLD?! lol...this is just TRIFLIN'!!!!

12 comments:

Ms. King said...

oh my!

Everything Entertainment said...

i wonder if the face match the tat lol damn nicki m got girls doing silly shit

pennanddpaper said...

it looks like somebody drew on her with a pen !

shoot your tattooist ! <--- HARSH ! ... lol

Elizabeth said...

this is ridiculous.

MalibuMara said...

eww comeonson, would a real 5 star chick do this?
would you put a bumper sticker on a bentley?

aimes said...

....i guess this idea is taken. Dang! lol

stilettolover91 said...

That's horrible!! Who is it??

http://www.hottheels.blogspot.com

Blair said...

Oh that is so tacky. Why would she deface her body like that?

Msz Trin. ♥ said...

I mean honestly..
I saw this the other day & I was like.. 'whatttttt?!' - If she thought so highly of herself she shouldn't have done this! Poor girl =\

Kelly Nina Kiyyah said...

WTF!?!?!?!? lmao some ppl have ZERO class...this is terrible.....if she really was a five star chick she wouldnt get a tattoo to prove it....ughh

Kiyyah of *AF*

Cook.ThePoet. said...

yeaaa thats def just a bnunch of bullshit. like its a fad and "5 star chick" nt even gonna b poppin nemore. [ nt like that shit is poppin now ] smh. just sad

-Cook.ThePoet.

T-Charry said...

ONE WORD: MESS!
MORE WORDS: HOT TRASHY MESS!
She's no one important, but STILL to do this is just DUMB, WHY?!

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails