Thursday, December 10, 2009

T.O. .... The Model



I'm not surprised AT ALL! I mean he has a body like a GOD, he loves the camera, loves himself...he fits the profile of one, in my opinion, LoL! BIG New York modeling house, Wilhelmina, signed the Buffalo Bills wide receiver to represent in categories of personal-care products and fashion.  I'm happy for him, if you got it, FLAUNT IT, and let's not forget his BEAUTIFUL smile...all those pearly whites

6 comments:

{Jamie} said...

Um....i'm speechless...he is sooo hot! But I don't like to say it since he knows it already! But when he smiles...OMG!!!!!!

Kelly Nina Kiyyah said...

Uhmmm yeah... his body is SICK! Best of luck to him (even though he won't need it!);)

~Nina of *AF*

T-Charry said...

yes Ms. Jamie, you KNOW he already thinks that of himself, LOL!

And Nina, I KNOW you see that 8-pack, WoW!
And yes, he will do GREAT!

☆Reese✮ said...

I'm gonna stare at this picture just a lil' while longer as I fan my face. Yas lawd. Mmmhmm

Neesh B Fly said...

Hey Now!!! T.O is SEXYYYY i Like it ab game crazy..lol

T-Charry said...

Reese....LoL! you alright?! I know, it's HOT in here!

and Neesh....yes, his AB game is REDICULOUS!

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails